"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

zaterdag 16 oktober 2010

Welkom

... op mijn vernieuwde blog.
Mijn vorige blog was zoooo vastgelopen, dat ik uiteindelijk beslist heb
om helemaal op nieuw te beginnen
en het was nog leuk om te doen ook!
Voor de nieuwkomers onder jullie: je kan nog een tijdje rondneuzen op mn vorige blog tistemie.blogspot.com
Deze blog heeft als adres tistemiecreations.blogspot.com
Ik hoop dat jullie me zullen "volgen" naar deze nieuwe blog,
waar ik nog altijd regelmatig een update zal geven van mijn creatieve ideeën, inspiratie creaties.

Liefs,

TisteMie

1 opmerking:

  1. ja, ik ben de eerste die een reactie achterlaat (denk ik)
    Ik ben zelf ook net verhuisd met mijn blog, altijd maar afwachten wie er mee verhuisd.
    ps. mijn nieuwe is: http://www.bobbeez-8r1id.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen