"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

dinsdag 8 februari 2011

Maak eens iemand blij !

Mensen blij maken geeft mij veel voldoening en geluk,
elke avond vraag ik me af "wie heb ik vandaag allemaal geholpen of blij gemaakt?"
zo heb ik bv eergisteren een slinger van gehaakte bloempjes boven mammie (mijn oma) haar bed gehangen in het rusthuis.
gisteren heb ik mijn huisgenootje een zelfgemaakt haarspeldje cadeau gedaan en haar broche (ook eentje die ik gemaakt heb) hersteld.
Vandaag heb ik mn kat eens lekker verwend met kattensnoep
...
een klein gebaar kan zoveel doen: een vriendelijke glimlach, iemand helpen om iets van het bovenste rek te halen in de supermarkt (ik ben nl groot), wafels bakken om uit te delen,
jullie maken me heel blij door me te volgen (en ik zie dat er de laatste dagen een aantal nieuwe lezers bijgekomen zijn)
ik wil jullie blij maken met een aantal van mijn patroontjes op mn blog te zetten.
Ik werk niet vaak met bestaande patronen en als ik dat wel doe dan maak ik er nog altijd mn eigen versie van. Zo kom ik soms tot eigen patronen en als ik die duidelijk op papier krijg wil ik ze ook delen. Nog even afwachten dus..



'FEEL CONNECTED' (Flow)

4 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens!

    Misschien moet ik dat ook eens vaker doen. De buschauffeur bedanken als hij me veilig brengt waar ik heen wil (is het ook meteen duidelijk dat als ik hem niet bedank dat het dan niet veilig was)... Mensen complimenteren met hun leuke verschijning, thee/koffie halen voor m'n collega's... Je hebt me op een goed idee gebracht, dus: Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mee eens, ik maak ook graag blij, dat geeft een heerlijk gevoel, vorige week had ik nog een weggeefactie op mijn hyves (moet mischien toch weer een blog starten ?) van mijn haakwerk, diegene is nu heel blij, geweldig toch!

    enne... ik hoop dat dat leuke vogeltje bij je patronen zit ;)

    Groetjes Serajah (een nieuwe lezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en van dit logje wordt IK nou weer blij, ga je gelijk volgen!

    BeantwoordenVerwijderen