"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

vrijdag 8 juli 2011

Be creative with what you have @ home..

k heb nog wat dingetjes gemaakt de laatste dagen,
maar ik had me wel het volgende voorgenomen :



Het begon goed, maar je kent dat, dan begin je iets te maken en dan heb je dit nog nodig en dat nog nodig. Resultaat: TisteMie stond vanmorgen in hexagoon om de ontbrekende delen te halen,
ik heb me wel flink aan mn lijstje gehouden en niet verder rondgesnuffeld in dit heerlijke winkeltje.

Deze maaksels kwamen onlangs uit mn hand:












Uitdaging aangepast: koop alleen iets wanneer je het nodig hebt voor iets dat je aan het maken bent.
Mijn uitdaging loopt tot eind september. Gelukkig heb ik hier nog vanalle leuke spulletjes liggen om mee te creëren :D

k Probeer nog wat meer te leven zoals Molleke: in t hier en nu, ZEnnnnnnn



3 opmerkingen:

  1. oh wat een leuke spulletjes! ch ik ben ook zo'n hamster, koop alles wat ik leuk vind, veel te veel van hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very mindful. Heel leuke spulletjes trouwens! :-)

    BeantwoordenVerwijderen