"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

dinsdag 1 mei 2012

resultaat give-away!

allereerst maak ik met plezier de winnaar bekend van de give-away.
Random. org heeft bepaald dat JO CHAPEAU en bloemenring wint,
de gelukkige mag mij een mailtje sturen met haar adres en de kleur van haar voorkeur.
Het hoeft niet een van de getoonde kleuren te zijn, ik kan ze maken in alle kleuren!

Vandaag was het rommelmarkt in Kessel-Lo en ik was aanwezig met een deel van mijn juwelencollectie.
Het was fijn, super weer, super sfeer, veel zon, nu verbrand, veel verkocht en nadien een deel weer opgeshopt,
want ja die rommelmarkt is echt de moeite!

2 opmerkingen:

  1. Ooh ! Joepie !!! Ik stuur je meteen een mailtje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, jammer, en ik was nét niet thuis voor de markt! volgende keer moet ik toch eens proberen om langs te komen; fijn dat het zo goed ging!

    BeantwoordenVerwijderen