"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

zaterdag 15 september 2012

Poezemies

Zij kwam met het idee om samen een collectie accessoires met katten te maken,
omdat we allebei dol zijn op katten! Een idee dat bij deze poezenmadam meteen aansloeg!
ik heb me alvast gesmeten en wat juwelen gemaakt,
(dit is een selectie, meer vind je op mijn facebookpagina).





Om in de herfstsfeer te komen (ik push mezelf een beetje, ik haat afscheid nemen van de zomer)
heb ik nieuwe fimojuweeltjes gemaakt in herfstkleurtjes. Ik moet zeggen wat kleur betreft mag de herfst er voor mij wel zijn!





En ja, dan is er ook nog de naailes. De eerste les was keitof, we hebben leren appliceren en ik had me voorgenomen thuis meteen aan de slag te gaan. Spijtig genoeg is dat er nog niet van gekomen, ik blijf een juwelenmie en dan schieten tijd en energie tekort om ook nog eens actief te zijn achter de naaimachine, 
maar er komt een ommezwaai, zo heel geleidelijk, ik voel de naaikriebels groeien..
binnenkort meer daarover.

4 opmerkingen:

  1. Oh wauw zo'n toffe kattenspullies! De rest is ook heel mooi gemaakt maar ik ben vooral fan van katten! Snel eens op je Facebookpagina kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie roosjes. Ik ben vooral in de weer met mijn naaimachine maar ik zou graag een beetje tips krijgen want het kriebelt om juweeltjes te maken met fimo.
    Misschien kan ik je inspireren voor wat naaiwerk? Kom maar eens kijken op pippelien.blogspot.com
    Heb je je roosjes met de hand gemaakt of met een malletje? ze zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag Pippelien, ik ben net gestart met naailes en kan wel wat ideetjes gebruiken, dus ik zal zeker eens komen piepen op je blog.
    Ik heb deze roosjes met de hand gemaakt. eerder maakte ik er ook al met malletjes. Ik heb ergens een blogbericht geschreven over hoe je een mal kan maken als ik me niet vergis. In elk geval kan je het materiaal daarvoor kopen in De Banier en het is niet moeilijk. Met de hand is wel moeilijker en dat vraagt ook wat oefening..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die poezenjuweeltjes zijn zoooo schattig. Gaat leuk worden! Veel plezier met de collectie.

    BeantwoordenVerwijderen