"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

woensdag 15 mei 2013

Serieus werk en just fun

INTUSSEN @ TisteMie's

kreeg ik de goesting om kleding voor mezelf te maken te pakken, dankzij mijn nieuwe naaimachine is
mijn truitje is EINDELIJK klaar





voor wie interesse heeft, het patroon komt uit de Burda van november 2011

(momenteel maak ik een rokje *blij*, wordt vervolgd)

-Heb ik lol gehad met een vriendin die me telkens opnieuw verbaasd hoe creatief je kan zijn met alles
Deze tekening maakte ze op mijn theepot met de schillen van de komkommer die we bij de lunch gegeten hadden :-D

helaas is mevrouw komkommer intussen heengegaan, net als mijn ajuinvriendje :(


dat heb je natuurlijk wel als je knutselt met eten, maar ja ik heb toch eens goed kunnen lachen :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten