"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

zondag 9 juni 2013

resultaat give-away+ nieuwe aanwinst

Nee, ik heb hier geen onschuldige kinderhandjes om briefjes te trekken en ik ga zelfs niet proberen om mijn kat dat te laten doen, dus deed ik het gewoon op de saaiste manier random. org
en hij of zij of het ?? besliste dat Kiki crea de flocksels gewonnen heeft.

Proficiat Kiki, geef je me je adres? dan stuur ik ze zo snel mogelijk op!




Dit kastje kocht ik via kapaza en (toeval of niet) het kwam van bij een collega craftster.
Ze heet Ka en Ko, maakt allerlei leuke dingen en geeft workshops. en ze pimpte ook dit kastje :-)


en de kattenpot waar nu mijn papiertjes in staan kreeg ik cadeau van Tilda van Octopoes
De binnekant van het kastje zit intussen half vol met kleding die ik kocht bij Think Twice of op een rommelmarkt die hersteld of aangapast moet worden, werk aan de winkel dus.

Ik heb me al ingschreven om volgend schooljaar bij het cvo de cursus 'broek en rok' te volgen , maar ik begin te denken dat als ik die stapel wil wegwerken de cursus retouches misschien een beter idee was geweest :-)
maar alles met zn tijd, ik heb nu tenminste plaats om die kleren te stockeren.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten