"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

zondag 15 december 2013

3 keer anders

Ik had eens 3 truitjes met knoopjes, hoe noem je dat? officieel cardigan denk ik.
Wij noemden dat thuis 'e golfke', een vriendin uit de kempen spreekt van ' een jacketteke',
iemand nog een synoniem?

Enfin ge kent dat , ge koopt dat omdat ge denkt , das handig, of da past bij alles, ze zijn vaak ook niet duur..
maar soms geraakt ge er ook wel snel op uitgekeken.

Dé oplossing? pimpen!

- het eerste heb ik gekocht als  'black = basic' en dat is ook zo, maar ik word dat snel beu.
Wat heb ik hier gedaan? de knoopjes goud geverfd met goude nagellak en er een goudkleurig bedeltje op genaaid. Ik maakte ook bijpassende oorbellen van zwarte knoopjes eveneens geverfd met die nagellak.



-Het tweede (dat ik trouwens gratis kreeg op een ruilmarktje *hoera*) is nooit mijn favoriet geweest, 
maar ik wil het toch dragen. Vandaar dat ik het een nieuwe look gegeven heb. 
Wat heb ik hier gedaan? 
een kanten lintje rond de mauwen gestikt en met de rest van het lint een broche gemaakt met een oud goudkleurig knoopje. De broche zit niet vast op het truitje, dus ik kan kiezen of ik het draag.




-Bij het derde heb ik eenvoudig met knoopjes gespeeld. Ik haalde er 2 knopen af en voegde er 3 anderen toe, je ziet het zelf wel



Ik ben weer wat meer blij met de kleren die ik in huis heb en heb minder zin om nieuwe kleren te kopen,
handig en voordelig. Hopelijk heb ik jullie wat kunnen inspireren om je eigen kleren ook een nieuwe look te geven, veel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten