"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

woensdag 30 november 2011

Mijn handgemaakte kralen





Fimo is geweldig, je kan er zo n leuke kralen mee maken. Dit is nog maar het begin, ik ga er nog veeeeeeeel maken :-)

ook nog wat recente juweeltjes:

voor oren zonder gaatjes ( er zijn er nog andere, te zien op mijn facebookpagina)





Nog wat fimoschatjes:






en nog een vintage halsketting



Momenteel loopt er weer een give-away op mijn facebookpagina, dit kan je winnen:


Neem snel een kijkje. Als je geen facebook hebt , mag je hier een reactie achterlaten, dan tel ik je bij de deelnemers. Wel graag een beetje een reclame op jou blog als je die hebt :-)


4 opmerkingen:

  1. Knappe gemaakte kralen. Ben benieuwd waarvoor je ze gaat gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de link gedeeld via fb! Hele leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gij zijt zalig bezig met fimo! Wil je eens een tuto maken over hoe je de fimo uit de mal krijgt? Ik druk het dan steeds plat,..

    BeantwoordenVerwijderen