"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

dinsdag 14 augustus 2012

Mijn appartement

Hoihoi,

lang geleden alweer! zoals sommigen onder jullie wel weten heb ik begin dit jaar een appartement gekocht in het centrum van Leuven. Ik woon er nu bijna 5 maand en het wordt steeds meer echt van mezelf.....
... en van mijn kat!
Ik heb wat interieuraanpassingen gedaan zodat ook zij zich hier helemaal thuis kan gaan voelen.




hieronder zie je een foto van mijn dressing/creakamer. Ik heb houten klosjes aan de muur geplakt en daar mijn halskettingen aan gehangen.



en dit is nog een sfeerbeeld van mijn boekenkast (enfin de decoratie erop)



ik heb nog veel ideeën, maarja, tijd, geld en energie zijn ook vereisten he..

Ik ging ook even aan de naai (en hoop dit weer vaker te kunnen doen)



7 opmerkingen:

  1. Ziet er alvast heel gezellig uit! E die kat-trapjes vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor! De kast is heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er een gezellig appartement uit! Mooi tissue-cover, leuke print!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de leuke reacties, het is ook heel gezellig en ik ben ook blij met het kattenparcours en de wandkast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! En je gehaakte vogeltje heeft ook een mooi plekje gekregen, zie ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik een kat zou zijn, ik zou ook wel gelukkig zijn bij jou thuis, zeker van!

    BeantwoordenVerwijderen