"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

zondag 7 juli 2013

rode schoenen enzo

Alfredje heeft uiteindelijk een nieuwe thuis gekregen, bij mijn zus in Utrecht,
dat betekent dat er hier letterlijk en figuurlijk meer ruimte is om creatief bezig te zijn.

Ik wou al heel lang rode schoenen, maar ik ga niet graag shoppen, zeker niet voor schoenen,
dus heb ik besloten om een oud paar schoenen die ik niet meer graag zag te verven.



ik gebruikte producten van de schoenmaker, naart schijnt kan je met de lederverf van Dylon problemen hebben (nu ik ga eerlijk zijn, ben met deze ook nog niet in de regen geweest ofzo )


verder maakte k 2 slabjes voor een kraamcadeau



voor een jongen genaamd Karel en met sterrenbeeld Tweelingen.

En dan eindelijk nog eens iets uit het boek 'Zo geknipt' met katjes natuurlijk


6 opmerkingen:

  1. De schoenen zien er geweldig uit na die verfbeurt! En het tasje is prachtig, niet in het minst door het kattenstofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die rode schoenen!! Knap gedaan en als nieuw nu!
    (maar ben nu wel benieuwd of ze het houden in de regen, dus hou ons op de hoogte!)

    Groetje
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die slabjes zijn kei schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, die schoenen zijn leuk! houden ze het in de regen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt! als ik eraan denk dan hou ik je daarover op de hoogte, maar ik heb de afgelopen dagen op slippers gelopen en nog niet veel regen gehad he..

    BeantwoordenVerwijderen