"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

woensdag 24 juli 2013

"with a little help from my friends... and LETS!"

Over de rode laarsjes nog geen nieuws,
leve de Birkenstock(achtige) slippers bij deze mooie zomerdagen!
Maar van zodra de zomer zich van haar mindere kant laat zien,
ga ik express mijn rode laarsjes dragen en zien wat er gebeurt,
dat kan nog spannend worden..
ik hou jullie op de hoogte!

Verder heb ik wat minder nieuwe dingen gemaakt de laatste tijd en toch zijn er wel aanwinsten want ik vond prachtige vintagespullen. op de romelmarkt, in de kringloopwinkel en ook via LETS
Normaal gezien in mijn situatie moet ik me beperken tot de kleine hebbedingetjes (geen auto, heel weinig energie..), maar sinds ik letser ben zijn de mogelijkheden zoveel groter.

Vandaag kwam Anne (Lets) dit kastje ophangen, ze heeft het ook helemaal opgeknapt,
nadat het uit de kelder kwam van een andere letser.
Dit kastje is exact hetzelfde als de keukenkasten van mamie (mijn oma) vroeger, nostalgie alom dus.
Bedankt Anne!




Deze houten bak op wieltjes komt van bij dezelfde letser die het "less is more"principe heeft ontdekt, of hoe weinig spullen het leven makkelijker kunnen maken. Dat maakt dan weer dat er spullen voor anderen vrijkomen.
Ik heb nog niet echt een idee wat ik ermee kan doen, maar voorlopig is het handig om dekens en kussens in te gooien. en ook de kat vindt het geweldig. Ze ziet het als een kartonnedoos die beweegt, grappig :-)



Op de rommemarkt vond ik een leuk retro bijzettafeltje waar je nog wat spullen kan in opbergen ook. Ideaal dus in een kleine woning. Het gehaakt lapje komt van de kringloopwinkel





Ook dit schattige blikken doosje kocht ik voor een appel en een ei op de rommelmarkt, zo schattig en handig voor thee, koffie of hagelslag (waar het eigenlijk voor bedoeld was)


Hoe ik toch blij kan zijn met die kleine dingen . mijn situatie heeft me zo gemaakt geloof ik, of ik heb mezef zo gemaakt door omstandigheden, (ik wil mezelf daar gerust wat krediet voor geven). Laat dat dan een voordeel zijn van ziek zijn. 

Een grote smile op mn mond, toen ik vanochtend de nieuwe Flow in mijn brievenbus vond.
Gelukkig zijn er van die dagen dat blijdschap en genieten de pijn kan overtreffen 
en dan ben ik gelukkig met een babbel of een prul en alles wat overbodig is laat ik links liggen.
Go with the Flow (vandaag letterlijk want ik ga de Flow lezen en die is meestal (te) snel uit!
zonnige groetjes uit Leuven



2 opmerkingen:

  1. Oh, leuke meubeltjes! En inderdaad, lang leve LETS! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn! Zo'n kastjes hingen ook in 't gemeenschapshuis waar ik ooit woonde, ik heb nog altijd een beetje spijt dat ik ze niet meegenomen heb want nadien zag ik ze gesloopt op de container liggen :(.

    BeantwoordenVerwijderen