"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

dinsdag 6 augustus 2013

Afscheid van mamie

donderdag 1 augustus heb ik afscheid moeten nemen van mamie, mijn grootmoeder.
Ze is zonder afzien in vrede kunnen gaan en we waren bij haar.
dat maakt het verdriet minder, maar het gemis niet..
Omdat ik haar in't echt niet meer kan zien,
ben ik een fotoboek aan t maken voor haar, nee, voor mij, van haar..
We hadden een sterkte band en ik geloof dat die nooit zal verdwijnen
ze zal altijd speciaal blijven voor mij.

"Zolang er liefde is
bestaat er geen voorbij,
in alle eeuwigheid
ben jij"
T.Hermans









Vandaag heb ik het een beetje moeilijk omdat ik alleen thuis ben,
maar dit heeft me een gevoel van troost gegeven.
Ik ging de bus leegmaken en vond een cadeautje van Kelly Ik ben er superblij mee,
hartelijk bedankt meid, het is helemaal mijn ding!



verder nog een domme tegenslag, mijn rode schonen hebben het onweer niet overleefd,  of toch niet helemaal, ik ga wel nog proberen om ze bij te werken..

7 opmerkingen:

  1. Wat mooi zo 'n herinneringenboek. Fijn om naar terug te grijpen als je 't moeilijk krijgt. Dikke knuf! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte Lynn, 't is fijn dat je je verdriet in zo'n mooie creatieve herinnering kan verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan, Lynn! En veel sterkte met het verlies. Ik heb nog nooit echt afscheid van iemand moeten nemen, dit lijkt me een mooie manier om ermee om te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sterkte deze dagen, het ziet er een toffe oma uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt, ze was de liefste oma van de wereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel sterkte! Heel mooi, zo'n boek. En een pracht van een oma.

    BeantwoordenVerwijderen