"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

maandag 30 september 2013

Postcrossing

Leve Flow magazine!
Ik heb een nieuwe hobby, postcrossing.
Reizen doe ik zelden, door omstandigheden, maar ook omdat ik het prima vind waar ik woon en omdat er zoveel dingen zijn om van te genieten in je eigen buurt, als je er maar goed kijkt.
Dankzij postcrossing heb ik op een fijne manier toch het gevoel dat het leven stopt niet buiten Leuven.
Ik heb al kaartjes verzonden naar Rusland, Nederland, Duitsland, Wit- Rusland, USA, Canada en China
en hoemeer kaartjes je stuurt, hoe meer je er krijgt :-)

Vandaag zat er een kaartje in de bus uit Michigan, USA.




Deze kaartjes kreeg ik al eerder de afgelopen weken:uit Rusland, Duitsland, Nederland en Engeland.


Het is trouwens ook goed voor mijn aardrijkskunde, want uhum, daar kan aan gewerkt worden.
Ik kijk  telkens als ik een kaartje verstuur of krijg op de kaart, omdat het leuk is om te weten waar die persoon echt woont en je af te vragen hoe het daar zou zijn om te wonen...

Je kan een kaartje ook als 'favorite' aanduiden en op je 'wall' zetten: deze kaartjes van mij werden favoriet:



uit Flowmagazine




zelfgemaakt



zalig grappig



voor iemand die van koffie houdt (zelfgemaakt)


Ik hoop dat jullie ook zon gekregen hebben, het is echt superzalig om regelmatig verrassende en leuke post te krijgen, tussen al de saaie reclame en rekeningen

Keep calm
and
start postcrossing

2 opmerkingen:

  1. ben jij van blognaam veranderd? Of heb je er altijd al 2 gehad. Vroeger was toch gewoon tistemie? Of ben ik dement aan het worden. Ik ben blij dat ik j e terug gevonden heb :)

    BeantwoordenVerwijderen