"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

donderdag 14 november 2013

adjectif, repaircafe en lets --> make , do and mend and enjoy the little things in life

Leuk nieuwtje:
Met het hondje dat ik vorige keer liet zien heb ik bij Tiffany van adjectif in Leuven
stof gewonnen :-) Zij verkoopt ook overlockmachines en morgen ga ik als alles goed gaat
(vandaag veel pijn en veeeeel geslapen, dus hopelijk morgen beter)
bij haar de overlock uitproberen :-D  en meteen stofjes kiezen, wat een leuk vooruitzicht!
Bij deze nog eens super bedankt aan iedereen die op hondje Watson heeft gestemd!

Helaas heb ik forfait moeten geven voor het repaircafé van vandaag, maar zondag is het opnieuw zover, in Stuk in de Naamsestraat in Leuven kan je vanaf 14u terecht met al je kapotte spullen. Tot nu was ik meestal juwelenherstelkundige van dienst, maar zondag neem ik voor t eerst mijn stikmachien mee, uiteraard blijf je ook welkom met je kapotte juwelen.
Zin om mee te komen herstellen, neem dan contact op met Magda Peeters: magda.peeters@wonen-en-werken.be
Ik kijk alvast uit naar zondag, het geeft veel voldoening en de sfeer is ook gewoon top!

Intussen ben ik ook bezig met het creatief inplakken van de foto's van een mede-letser (lets Leuven), wat een fijne manier om punten te verdienen, enkele foto's:







Uitstapjes doen is voor mij absoluut niet evident, tot onmogelijk, maar dankzij mijn geweldige vriendin An bracht ik maandag een bezoekje aan een dierenasiel en bij het zien van al die katten was ik helemaal in mijn nopjes! 



mijn haar is intussen gekortwiekt met dank aan Ellen. Zij knipte mijn haar in ruil voor mijn haarrekjes :-)

Ik blijf op zoek naar kleine dingen die me gelukkig kunnen maken. Niet te focussen op wat ik niet kan, maar op wat ik wel kan. De ene dag lukt dat al beter dan de andere, maar als alles faalt dan is er nog steeds humor. Geubels en de Belgen, Brigitte Kaandorp, Miranda, Make that the cat wise, Simon's cat of soms zelf mijn eigen gekheid.




3 opmerkingen:

  1. Goed bezig, jij! Je bent een voorbeeld voor veel mensen, Lynn, de dingen waarvoor jij je engageert ondanks/dankzij (?) je pijn, dat is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je stofjes! Hier ook een fan van Adjectif.
    En Lets Leuven, ik twijfel er al zo lang over, maar die eerste ontmoeting waar ge u zelf moet 'aanbieden', houdt me zo tegen. Maar nu ik weet dat gij er in zit en mooie fotoboeken maakt, ben ik weer iets enthousiaster. (er liggen hier nog altijd lege albums voor onze trouwfoto's, moest ge er zin in hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een sterke madam jij !
    Leen Celis

    BeantwoordenVerwijderen