"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

woensdag 6 november 2013

worsthond en ... op komst

ik ben in blijde afwachting van en overlock, woepwoep  :-D
Er liggen al een paar tricotjes te wachten op een transformatie tot legging ,kleedje, rokje,..

Het rokje waar ik in de naailes mee bezig was is te groot, zucht, nu moet ik eigenlijk de zakker er terug afhalen anders kan ik de boel niet versmallen. Werk aan de winkel dus, maar niet voor direct.
Als ik te lang met hetzelfde bezig ben, dan geeft dat geen voldoening meer en daarom maakte ik deze worsthond uit gerecycleerde stof.
Ik noem hem voorlopig "worsthond" om dat ik er misschien nog ga maken om cadeau te geven en dan is de naamkeuze aan de nieuwe eigenaar van het dier he.




en er is nog wat werk aan de winkel op creagebied, want er komen een aantal verjaardagen aan en nadien kerst een nieuwjaar. Tijd om mijn laatste Flows te transformeren in  kerstkaartjes, cadeauverpakking, enveloppes, lintjes...

You can't use up creativity, the more you use the more you have (M. Angelou)

Trouwens, ik heb ook nog plannen om mijn appartement te verbeteren, die plannen zijn er al lang, maar t gaat allemaal z n slakkengangetje, morgen gaat een vriendin naar ikea en als ik kan ga ik mee, om eindelijk een plank te kopen voor boven mijn wc en dat zal ws niet de enige aanwinst zijn...maar toch opletten geblazen, want mijn centjes dienen voor een overlock.
Sparen lukt goed als je weet waarvoor je spaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten