"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

zaterdag 19 oktober 2013

Done and approved

Pinterest is verslavend, soms, enfin altijd eigenlijk, maar ik probeer er niet altijd aan toe te geven.
Vandaag heb ik beslist om wat minder rond te zoeken naar iedeeën en in de plaats daarvan alle DIY projecten effectief uit te voeren.
Ik maakte een 'board' om alles op te pinnen dat ik uitgeprobeerd heb en de moeite vind om nog te bewaren,
tot nu toe vooral snelklaarprojectjes, maar ik zet door!

Misschien zijn deze afgewerkte projectjes ook iets voor jullie, daarom de link naar mijn "Done and approved" De lijst is op dit moment belachelijk klein, maar daar komt vanaf nu verandering in!

Deze items maakte ik, aanraders, makkelijk en o zo praktisch:


mandje voor naast de naaimachine om kleine draadprutskes in te stoppen




herbruikibare swiffer afstoffer uit flanel reststof

(Swiffer valt trouwens onder Monsanto, een multinational die er praktijken op na houdt die schadelijk zijn voor volksgezondhei en natuur) enkele andere merken die hieroner vallen zijn coca-cola, Dash, Dreft, Zwitsal, LU, Dove, Lipton, Oral-BDuracell, MilkaBecel, Knor,Lays, Smtihs, Doritos,pampers
Voor een volledige lijst en wat meer info over Monsanto mag je me mailen als je wil. Ik heb deze producten alvast van mijn boodschappenlijst geschrapt! Ik kan niet tegen hebzuchtige mensen die alleen uit zijn op macht en geld, ten koste van mens en natuur!


De kaartjes maakte ik met andere afbeeldingen dan hartjes, daar heb ik geen foto's van, want die heb ik al verstuurd.

"Stop pinning, start creating"
veel plezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten