"Creativity is contagious, pass it on"
A. Einstein

woensdag 17 april 2013

Boek: "Groeten uit Transitië"


dit boek, geschreven door 5 madammen (waaronder Mme Zsazsa, van "Allemaal rokjes")
heb ik werkelijk in één ruk uitgelezen (en nu moet je weten dat mijn hoofd meestal vol mist zit en dat dit me dus nog nooit eerder overkomen is).
Het is een zalig boek! Het is superleuk geschreven, met mooie afbeeldingen en vooral het staat boordevol tips om op een leuke manier duurzamer te gaan leven en laat dat dan nog eens mijn ding zijn ook..

Ik heb een TO Do lijstje gemaakt met projecten uit het boek om wekelijks (=voornemen) iets van te realiseren. Helaaaaaaaaaas (pindakaas) heb ik geen tuin en zelfs geen terras, dus al dat moestuinieren en composteren staat niet op mijn lijst. Tijdens het lezen van dit boek droomde ik er wel van om zo n miniboerderijtje te hebben, met wat kippetjes en eigen groentjes en kruiden :-)
Gelukkig schieten er nog genoeg projecten over.

Wat zal ik eens kiezen voor deze week, hm.. ik verklap niks want jullie moeten het boek allemaal zelf lezen, ha!

1 opmerking: